Google Play Store Aktivasyonu

Android işletim sistemine alışkın birçok kişi için Google Play Store bir vazgeçilmezdir. İçerisinde eğitimden eğlenceye yüz binlerce uygulama barındıran Play Store, kullanıcılarına geniş bir online mağaza deneyimi sunuyor. Onyx Boox ise bu deneyimi yaşayabileceğiniz cihazlardan biri. Bu nedenle cihazınızda Play Store’u aktive etmek sandığınızdan çok daha kolay.

Yapmanız gerekenler çok basit:

  1. Öncelikle cihazınızın güncel ve kablosuz ağa bağlı durumda olduğuna emin olun.
  2. Daha sonra cihazınızın solundaki ana menünün en altında yer alan ayarlar kısmını açın.
  • Ayarlar kısmında karşınıza gelen birçok seçenek içinden “uygulamalar” bölümüne girmeniz gerekiyor.
  • Önünüze gelen ekran uygulamalarla ilgili tüm ayarları içerir. Ekranın alt kısmında “Google Play Store’u etkinleştir.” şeklinde bir seçenek göreceksiniz. Evet işaretlemeniz gereken seçenek tam da o!
  • Kutuyu işaretledikten sonra alt tarafa eklenen bir bölüm olacak. Bu bölüm cihazınızın kayıt numarasını (GSF ID) gösterir. Bu numaranın üstüne bastığınızda Google hesabınıza giriş yapabilir ve cihazınızı eşleyebilirsiniz.
  • Daha sonra ana menüden uygulamalar kısmına geldiğinizde Google Play Store’un yüklenip yüklenmediğini kontrol edebilirsiniz.

** Eğer Play Store yüklenmemiş görünüyorsa cihazınızı yeniden başlatmayı deneyin.

İşte takip etmeniz gereken adımlar bu kadar. Şimdi Boox’ta Play Store keyfini çıkarabilirsiniz.

E-kitap deneyiminizi geliştirmek için aksesuarlar ve yeni ürünlerimize bakmayı unutmayın! 

6 thoughts on “Google Play Store Aktivasyonu”

  1. Elif Osmanoğlu

    İyi günler. Ben Elif Osmanoğlu. Yukarıdaki adımların hepsini takip ettim ve mail adresimi de kaydettim ancak google playstoru açmak istediğimde şu uyarı çıktı: Bu cihazda Play Protect sertifikası yok.

  2. Merhaba, Etkinleştirmeyi yaptım. Cihazı yeniden başlattım GSF ID’yi de aldım ve kaydettirdim. Fakat halen Play protect sertifikası sorunu yaşıyorum. Neden olabilir? Teşekkürler.

    1. Semih Bey Merhaba,
      Google Play Store için giriş yapmış olduğunuzu düşünüyoruz. Belirttiğiniz işlemlerin tamamını yaptıysanız lütfen cihazın güç düğmesine uzun bastıktan sonra Kapat seçeneğini değil de Yeniden Başlat seçeneğini seçerek tekrar dener misiniz. Sorun çözülmezse lütfen iletişim sayfasındaki bilgilerden herhangi biri üzerinden bizimle iletişime geçiniz.

Yorum bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Shopping Cart