Google Drive uygulamasını açalım. Burada kitaplarımızın yedeklenmesi için yeni bir klasör oluşturalım. Bunun için sağ aşağıdan “+” butonuna dokunmamız ve “klasör” seçimini yapmamız yeterli olacaktır. Biz, yeni klasörümüzü “Kitaplar” şeklinde isimlendirdik.
connecting kısmında kalıyor
Merhaba Ayberk Bey, anlık bir server hatasıyla karşılaşmış olabilirsiniz. Lütfen aşağıdaki bilgilerin doğruluğundan emin olunuz ve tekrar deneyiniz. Sorunun devam etmesi halinde +90 501 035 36 20 numaralı Whatsapp hattımızdan bizlere ulaşabilirsiniz.
-İnternet bağlantımız aktif olmalıdır.
-Cihazımızın saat ve tarih ayarları doğru olmalıdır.
-Türkiye’de yaşayan kullanıcılarımız için server seçimi EUR olmalıdır.
-Google Drive senkronizasyonu için “gmail” uzantılı bir mail hesabı kullanılmalıdır.
-Mail adresi ve şifre doğru olarak girilmelidir.
-İzin penceresine onay verilmelidir.
V3.5 ve sonraki sürümdeki cihazlarımızda üçüncü taraf bir uygulama kullanmaya gerek kalmadan Google Drive hesabımızı “Kütüphane” uygulamasına bağlayabiliyoruz. Bu konuya dair adımları görmek için aşağıdaki blog yazımızı ziyaret edebilirsiniz.
Entegre Bulut Uygulamaları
Teşekkür eder, iyi günler dileriz.